![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hallo ik heb onlangs met behulp van speedfan te vermanend mijn cpu Tamps en ze leek ok 39 idle en 55 load maar toen ik gedownload core temps en ontdekte toen op firefox en met coretemps draait im op 49 graden alle kernen
im gebruik van kern 0 als voorbeeld coretemp kern = 0 = 49 C sandra kern 0 = 42 C snelheid fan kern 0 = 35 C Wat is correct? Ik wil u zeggen speedfan maar ik twijfel kunt u ook ik gewoon opnieuw toegepast de thermische pasta zoals ik was bang dat de schuld voor de temps maar im steeds dezelfde resultaten ik over de dikte van een korrel rijst 1.5cm in het centrum van de processor hoe sneller je kunt weer terug naar mij, hoe beter bedankt Mijn Systeem: Cewy het wonder macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Beide kunnen worden recht op eerlijk zijn .... of verkeerd voor die materie Cewy. Quads zijn berucht moeilijk te meten met enige mate van nauwkeurigheid, want je hebt vaker wel dan niet alleen kreeg twee kern draait enige vorm van proces. Maar om eerlijk te zijn, en nogmaals, als we hebben gesproken over deze voor, er is niets mis met de hoogste temp je offerte. Dit is een quad Afterall.
|
| |||
| |||
| i thaught zo veel maar ik zou echt graag lagere temps dus ik kan oc te 3Ghz Ik zal proberen vanavond opnieuw met minder plakken |
![]() |
|
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| I7 moederbord - 44-48 quater Temps OK? | viperdude | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 23 mei 2009 02:37 |
| Verschillende CPU temps over dual core | rbscooby | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | 24 okt 2008 10:57 |
| Temps op Hoog | Ozzie82 | CPUs, Moederborden & RAM | 19 | De 3 augustus 2008 12:37 |
| Zeer vreemd cpu temps | rbscooby | CPUs, Moederborden & RAM | 15 | De 20 juli 2008 14:48 |
| Hoge cpu temps! HELP! | brads900 | Algemeen Hardware Chat | 32 | 20 apr 2008 02:05 |
| Thread Tools | |
| |