![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hej jag har nyligen använt speedfan för monitory min cpu Tamps och de verkade ok 39 idle och 55 load men sedan jag hämtade core temps och upptäckte sedan när på Firefox och med coretemps kör im på 49 grader hylsor
im användande core 0 som ett exempel coretemp = core 0 = 49 C sandra core 0 = 42 C fläkthastighet core 0 = 35 C vad man är rätt? Jag skulle vilja att ni säga speedfan men jag tvivlar på att du kommer också jag nyligen åter tillämpade termisk pasta som jag var orolig för att bar skulden för temps men im får samma resultat Jag ansöker om tjockleken på ett riskorn 1.5cm i mitten av processorn Ju tidigare du kan komma tillbaka till mig bättre tack Mitt System: Cewy s undrar macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Båda kan ha rätt att vara ärlig .... eller fel för den delen Cewy. Quads är notoriskt svårt att mäta med någon större säkerhet eftersom du oftast bara har två centrala springer någon form av process. Men för att vara ärlig, och igen, som vi har berört detta tidigare, finns det inget som helst fel med det högsta temp du citerar. Detta är en quad afterall.
|
| |||
| |||
| Jag thaught så mycket men jag skulle verkligen vilja lägre temps så jag kan överklocka 3GHz Jag ska försöka ifyllning kväll med mindre pasta |