![]() |
|
| |||
| |||
Ok. Her er et pic af min mobo: se på den hvide 8 knyttet stikket ud for CPU'en. ![]() Og her er et pic af min PSU: ledningen øverst på pic er netledningen til CPU'en. Kun én af dem går ind i mit mobo. så mit 8 knyttet Strømkablet har 4 i den. Er det ok? ![]() En ting mere. i PSU pic, hvad er de ekstra 2 fronter snore fastgjort til PCI-E ledninger bruges til? MOBO: Biostar TP45 HP PSU: Corsair 650TX GPU: Radeon HD4850 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yikes, læse manualen før du blæse det hele op.
De stik i bunden pic goto dit PCI-E grafikkort, intet at gøre med, at 8 stangfiskerfartøjer mobo målertavle. De vigtigste strøm til dit mobo, der går til PSU er den store hvide socket, nederst midten. Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| nej nej nej. Jeg ved, at PCI-E er for GPU, og de 24 pin i bunden er den vigtigste energikilde. men, at hvidt 8 knyttet plug i øverst til højre i billedet er strøm til CPU'en. OG det stik øverst på den PSU pic ikke PCI. Im at sige, at ud af de 2 split der er 8 ben. Og kun én af dem, eller 4 ben vil passe ind i mit mobo CPU stikket. Er det ok? |
|
| |||
| |||
| Ah, nu vil jeg følge, troede, du var vanvittigt for et øjeblik ... ![]() Jeg tror, det er korrekt, jeg har kun behandlet mobos at kræve en yderligere 4 stangfiskerfartøjer CPU effekt (ikke 8), men da dette er nye kit (så brug for mere saft) og hvis disse to stik deltage (som er fælles, så PSU passer alle specs af bestyrelser) og så passer jeg vil sige, at det er fint. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, jeg kan bekræfte, at der har behandlet det for nylig, skal du blot fjerne låget, der kan være over de ekstra huller på mobo (så hvis du sætter fire du får det i den rigtige saft huller) og bøje de tilstødende stik til at opfylde de andre og holde det hele i ![]() EDIT: BTW, helt off-topic, men hvor meget var, at mobo? Og finder du det godt, eller har du ikke brugt det endnu (Hvilke tanker om det ville være fornuftigt at overveje dit spørgsmål ..)
|
| |||
| |||
| dette er kinda off topic en smule, men hvis du har et bord med en 8pin porten for den magt, men 4 PF Tapperne har en blank eller hætte på dem, vil du stadig nødt til at bruge en 8pin stikket? eller vil en 4pin til 4, som er ikke-reducerede arbejde? |
|
| |||
| |||
| Ja du kan, for efter min bedste overbevisning alligevel. Ellers ville de ikke gider udjævningen. Det vil være en selvfølge, du var meningen, at udfylde det ..
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| okay det var sådan en dum spørgsmål, som jeg gætte! men stadig, hvis man ser på den manuelle det siger, at du har brug for en 8pin, oh well, måske de bare at sprede magten om en smule mere! |
|
| |||
| |||
| Yeah Jeg er ikke sikker på, hvordan den vil håndtere blot en fire pin .. Jeg tror det ville bare nødt til at sutte mere fra, hvad der var sat i henhold du overanstrengelse den PSU (og ikke overarbejde, hvis det var anstændigt - men du gerne understrege det mere, end hvis du havde alle 8 sat i. Det er bare en uddannet gætte ikke tage mit ord for det. Hvis du har en 8-bens stikket, sæt den i for sikker.)
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |