![]() |
|
| |||
| |||
Oke. Hier is een foto van mijn mobo: kijk op de witte 8 vastgemaakt stekker naast de CPU. ![]() En hier is een foto van mijn PSU: het snoer aan de bovenkant van de foto is de stekker voor de CPU. Slechts een van deze gaat in mijn mobo. zodat mijn 8 vastgemaakt stekker heeft 4 in. is dit ok? ![]() Nog een ding. in de PSU pic, wat zijn die extra 2 fronten koorden aan de PCI-E kabels gebruikt? Mobo: Biostar TP45 HP PSU: Corsair 650TX GPU: Radeon HD4850 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yikes, lees de handleiding door voordat u blazen alles op.
De stekkers in het onderste pic goto uw PCI-E grafische kaart, niets te maken met dat 8 pole socket mobo. De belangrijkste kracht aan je mobo dat gaat naar de PSU is de grote witte aansluiting, onderaan midden. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| nee nee nee. Ik weet dat de pci-e is voor de GPU, en de 24 pin aan de onderkant is de belangrijkste voedingsbron. maar dat wit 8 vastgemaakt stekker in de rechter bovenhoek van het beeld is macht voor de CPU. EN de stekkers aan de top van de PSU pic niet pci. Im zeggen dat van die 2 split er 8 pinnen. En slechts een van hen, of 4 pins past in mijn mobo de cpu stekker. is dit ok? |
|
| |||
| |||
| Ah, nu volg ik, dacht dat je gek voor een moment ... ![]() Ik denk dat dat klopt, ik heb alleen behandeld mobos die een extra 4-polige CPU-kracht (niet 8), maar omdat dit nieuwe kit (dus behoefte aan meer sap) en indien deze twee stekkers aansluiten (dat is dus de gemeenschappelijke PSU past alle specs van printplaten) en dan sluit ik zou zeggen dat is gewoon prima. |
|
| |||
| |||
| Ja, ik kan bevestigen dat het hebben behandeld met het kort je gewoon verwijderen van de dop die kunnen worden over de extra gaten op het mobo (zodat als je putting vier krijg je het in de juiste sap holes) en buig het aangrenzende pluggen aan de anderen en houd het allemaal in ![]() EDIT: Btw, volledig off-topic, maar hoeveel is dat mobo? En vind je het goed, of heb je er nog niet gebruikt (wat het denken over het zou logisch gezien uw vraag ..) |
|
| |||
| |||
| dit is een beetje off topic een beetje, maar als je een bord met een 8pin-poort voor de macht, maar met 4 PF de pennen hebben een blanco of dop op hen doen, zul je nog steeds gebruik maken van een plug 8pin? of zal een 4pin in de 4 die uncapped werk? |
|
| |||
| |||
| Ja dat kan, naar mijn beste weten toch. Anders zouden ze niet de moeite aftopping het. Het zou duidelijk zijn bedoeld om u te vullen .. |
|
| |||
| |||
| oke, dat was wel een domme vraag denk ik! maar toch, als je kijkt naar de handleiding staat dat je een 8pin, oh well, misschien zijn alleen om de macht over een beetje meer! |
|
| |||
| |||
| Ja ik weet niet zeker hoe zij wil omgaan met slechts een vier pin .. Ik denk dat je alleen maar op te zuigen meer van wat is aangesloten zin zou je overwerk de PSU (ook niet overwerken als het was behoorlijk - maar je zou ze meer stress dan wanneer je alle 8 aangesloten inch Dat is gewoon een onderlegde denk niet mijn woord. Als je een 8-polige stekker, plug hem in zeker.) |