![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, jeg har to spørgsmål ... Til at starte, jeg netop købt et sæt Kingston DDR2 667 1GB RAM sticks fra newegg (Newegg.com - Kingston 2GB (2 x 1 GB) 240-Pin DDR2 SDRAM DDR2 667 (PC2 5300) Dual Channel Kit Desktop Memory - Desktop Memory) Og tænkte, om det var foreneligt med mit bundkort, en ASRock 4CoreDual-Sata2 (Newegg.com - ASRock 4CoreDual-SATA2 LGA 775 VIA PT880 Pro/PT880 Ultra ATX Intel Bundkort - Intel bundkort). Også, ville det være muligt for en person "tweak" BIOS gør visse RAM uforenelige, for eksempel det sæt jeg lige har købt? Thanks in advance. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jep det er foreneligt .... dont forstå Deres andet spørgsmål om ...... Hvorfor er du spørger ... er der et problem med Ram?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis der er noget galt med RAM (eller du synes, at det på grund af RAM), hvad sker der?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror, at han / hun betød, hvis det wasNT forenelige, er det muligt at ændre nogle indstillinger for at gøre den kompatibel. Jeg ved det ikke, men jeg tror ikke, at det er nogen af delene, af Phil's ord, det er kompatibelt, så ingen problemer der: D
|
| |||
| |||
| Jamen jeg oprindeligt havde min pc er bygget med, at bundkort og GPU og DDR-ram, og jeg tænkte, om det var muligt nogen sammenknebne BIOS at optimere at mobo at køre DDR RAM på bekostning af DDR2? Jeg har problemer med de nye DDR2 RAM jeg købte. Det specifikke problem er min computer at genstarte, når de forsøger at starte et bestemt spil (Team Fortress 2) eller samtidig med at forsøge at oprette forbindelse til servere. Dette problem er ikke udbredt med DDR RAM, jeg har. |
|
| |||
| |||
| Tja, medmindre der er en mulighed for at dissable DDR2 bør det ikke være i stand til at gennemføre det. Har du stadig DDR RAM i bundkortet når du sætter DDR2 RAM i? eller har du fjerne det og erstatte det med DDR2? |
|
| |||
| |||
| Jeg tog DDR RAM, før du sætter DDR2. Et andet spørgsmål, hvor ville jeg finde en sådan mulighed for at deaktivere DDR2 i BIOS? |
|
| |||
| |||
| Bump. Jeg returnerede sæt DDR2 tilbage til newegg til udveksling, men det nye sæt gør det samme ... (genstarter, når du opretter forbindelse til en kappe om Team-Fortress 2) Det faktisk genstarter under forsøg på at spille nogen Orange Box spil. Jeg synes ikke at få dette problem, når jeg starter noget andet som Counter-Strike eller Assassin's Creed. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Jeg har netop købt en ny Grafikkort | tomthedrummer1992 | Grafikkort & Monitors | 3 | 9 december 2008 00:46 |
| Købt ny sag | robina80 | Cases & Strømforsyninger | 12 | 7 december 2008 12:53 |
| Købt nye ram | robina80 | CPU, bundkort og RAM | 2 | 23. sep 2008 09:00 |
| Alle købt hos disse mennesker? | thingie2 | General Software Chat | 15 | 2. maj 2008 14:51 |
| Jeg købte nogle SEO og blev disapointed | Jade | Web Design, Hosting & SEO | 18 | 21. okt 2006 09:52 |
| Thread Tools | |
| |