![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, jeg har to spørsmål ... For å begynne, jeg har nettopp kjøpt et sett Kingston DDR2 667 1GB RAM pinner fra newegg (Newegg.com - Kingston 2 GB (2 x 1 GB) 240-Pin DDR2 SDRAM DDR2 667 (PC2 5300) Dual Channel Kit Desktop Memory - Desktop Memory) Og lurte på om det var forenlig med mitt hovedkort, en ASRock 4CoreDual-Sata2 (Newegg.com - ASRock 4CoreDual-SATA2 LGA 775 VIA PT880 Pro/PT880 Ultra ATX Intel Hovedkort - Intel Hovedkort). Dessuten ville det være mulig for noen "tweak" BIOS gjør visse RAM inkompatible, for eksempel satt jeg nettopp kjøpt? Takk på forhånd. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jepp det er kompatibelt .... dont forstå andre spørsmål om ...... Hvorfor ber dere ... Er det et problem med Ram?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis det er noe galt med RAM (eller du tror det på grunn av RAM) hva skjer?
| |||
| |||
| Jeg tror han mente om det wasNT kompatible, er det mulig å endre noen innstillinger for å gjøre den kompatibel. Jeg vet ikke, men jeg absolutt tror ikke det er, uansett, av Phil's ord den er kompatibel, slik at ikke noe problem det: D
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Vel jeg opprinnelig hadde PCen bygget med at hovedkortet og GPU og DDR ram og jeg lurte på om det var mulig at noen forskjøvet BIOS å optimalisere at mobo å kjøre DDR RAM på bekostning av DDR2? Jeg har problemer med den nye DDR2 RAM jeg kjøpte. Den spesifikke problemet er min datamaskin starte når du prøver å starte opp en viss spillet (Team Fortress 2), eller mens du prøver å koble seg til servere. Dette problemet er ikke utbredt med DDR RAM at jeg har. |
|
| |||
| |||
| Vel, med mindre det er et alternativ til dissable DDR2 det bør ikke være i stand til effekten den. Har du fremdeles ha DDR RAM på hovedkortet når du sette DDR2 RAM i? eller fikk du fjerne den og erstatte den med DDR2? |
|
| |||
| |||
| Jeg gjorde ta DDR RAM før sette inn DDR2. Et annet spørsmål, hvor skulle jeg finne en slik mulighet til å deaktivere DDR2 i BIOS? |
|
| |||
| |||
| Bump. Jeg returnerte settet med DDR2 tilbake til newegg for utveksling, men nytt sett gjør det samme ... (starter på nytt når du kobler til en SEVER på Team-Fortress 2) den egentlig starter når du prøver å spille noen Orange Box spill. Jeg synes ikke å få dette problemet når jeg starter opp noe annet som Counter-Strike eller Assassin's Creed. |