![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, kun käytät tätä ohjelmaa, voin ottaa DRAMien ajoitus numero ja kaksoisnapsauta sitä saada nopeus minun ram on käynnissä käyttää dual kanava muistiin? jos näin on, on asetettu auto on bios minun G. SKILL 1066 on auto asetettu 800MHz. , mutta CPU-Z mukaan muisti-välilehti, sanotaan 490mhz lisääntymisen vuoksi FSB nopeus, joiden kaksinkertaistunut olisi 980mhz. koska bios RAM on auto asetettu 400/800 tämä pitää turvallista OC. koska ram osuus on 1066mhz? yrittää ensimmäinen overclocking Kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Haluaisin ole huolissasi, jos se on käynnissä hyvin. Kuulostaa se overclocking suhteessa ja ylivoimainen BIOS, joka on kunnossa. Olen melko varma, Core 2 työnnä FSB, jos se on, vaikka muisti on asetettu alemmalle arvo vain, jotta se jopa nopeudella jalostaja.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Osakkeen FSB oli 200Mhz olen sitä asetettu 245 nyt on Phenom kolminkertainen ydin 8650 joka kesti 2.3ghz varastossa, mutta on nyt käynnissä on 2.8ghz. CPU temp. on 32C kuin kirjoitan käynnissä Firefox ja idles noin 28-29c. jos minulla ei ole mitään ongelmia, 4 gigs.of G.skill 1066mhz. ram, ehkä se on kunnossa minun käyttötarkoituksiin. Suurkiitokset! |
|
| |||
| |||
| Kuulostaa hyvin minulle. Huomaa, että Phenom X3s on todella korkea kerrannaisvaikutuksiin, sinulla todennäköisesti ei koskaan osuman 1066. Temps tarkastella enemmän kuin hyvää, työnnä sitä vaikeampaa, jos haluat.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| Joo, voisin kokeilla vähän enemmän ja ehkä oppia lisää OC. Kiitos! |