![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har en Pentium 4 2.8ghz på en 478 zif socket og jeg virkelig ønsker at vide, om der nogensinde har været en Pentium D (dual core) frigivelse på denne type stik som i cant virkelig råd til at opgradere atm plus resten af computeren stadig scores utroligt højt på forskellige benchmarktest men processoren er det eneste de undergang Jeg kender allerede de forskellige fordele og ulemper ved denne processor, men jeg ved også, det er den eneste levedygtige opgradere til mit system som alle CPU'er efter er på 775 eller derover Internettet fører mig i cirkler sommetider fortæller mig der er andre gange siger nej, så tak for nogen form for hjælp |
|
| |||
| |||
| Kun én kerne-processorer, hvor udgivet den socket 478. Du kan altid overclock det, som kan give dig noget af en præstation stige. Deres eneste mulighed er at opgradere din bundkort så godt, desværre. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Selv hvis der var, ville det ikke være omkostningseffektivt.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Selv et latterligt billige 775 bord vil være bedre end dit nuværende 478 nok. Bare opgradere mobo og CPU. |