![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on Pentium 4 2.8ghz on 478 zif pistorasiaan ja Haluaisin todella tietää, jos ei ole koskaan ollut Pentium D (Dual ydin) release kyseisenlaiseen pistorasiaan kuin i cant todella varaa päivittää atm plus muuhun tietokoneeseen edelleen tulokset uskomattoman korkea eri vertailuarvo testi mutta prosessori on vain kaatuminen tiedän jo eri eduista ja haitoista tämän jalostajan mutta tiedän myös, tämä on ainoa toteuttamiskelpoinen päivittää oman järjestelmän kaikki CPUs jälkeen on 775 tai enemmän Internet on johtamassa minut piireissä joskus kertoa minulle on olemassa muuta kertaa sanoa ei niin kiitos apua |
|
| |||
| |||
| Vain yhden ytimen prosessorit, joissa vapautetaan socket 478. Voisit aina overclock se, joka voisi antaa sinulle hieman paranna suorituskykyä. Ainoa vaihtoehto on päivittää emolevyn samoin, valitettavasti. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vaikka oli olemassa, ei olisi kustannustehokasta.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jopa naurettavan halpoja 775 aluksella on parempi kuin nykyinen 478 luultavasti. Just päivittää mobo ja suorittimen. |
![]() |
|
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Quick RAM Question? | ComputerGuy | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 2. Syyskuu 2008 08:52 |
| Auta minua ystävällisesti PC TV vain nopea kysymys | billshepherd | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 2. helmikuu 2008 20:30 |
| Quick kysymys | dmdougie | Rautatavaran Chat | 5 | 18. Joulukuu 2007 07:43 |
| Quick RAM kysymys | Plusi | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 14. marraskuu 2007 14:01 |
| Quick Kysymys | Nexter | Rautatavaran Chat | 1 | 10. lokakuu 2007 14:57 |
| Thread Tools | |
| |