![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb een Pentium 4 2.8GHz op een zif socket 478 en ik wil heel graag weten of er ooit een Pentium D (dual core) release op dit type socket als i cant echt veroorloven om te upgraden atm plus de rest van de computer nog steeds ongelooflijk hoge scores op verschillende benchmark test, maar de processor is de enige van de ondergang Ik weet al de verschillende voors en tegens van deze processor, maar ook ik weet dat dit de enige haalbare upgrade voor mijn systeem als alle CPU's na zijn op 775 of meer het internet leidt mij in kringen soms vertel me er andere keer zeggen geen ja bedankt voor alle hulp |
|
| |||
| |||
| Slechts een enkele core processoren waar vrijgegeven op socket 478. Je kon altijd overklokken, wat kan jou misschien een beetje een prestaties toenemen. Uw enige optie is om je moederbord ook, helaas. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zelfs indien er waren, zou het niet kosteneffectief zijn.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zelfs een belachelijk goedkope 775 boord zullen beter dan uw huidige 478 waarschijnlijk.