mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPU, bundkort og RAM

Register

Quick spørgsmål om ram ..

Reply

Thread Tools
Old 19. sep 2008, 18:35
Ny Medlem Gruppen

Jeg vil gerne spørge jer nogle spørgsmål om hukommelse ram.

her er de oplysninger, jeg har fundet fra min varespecifikationen.

maksimale støtte: 4 GB (2x2GB)
Hastighed understøttet: PC2-5300 MB / sek
type: 240 pin, DDR2 SDRAM

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/d...roduct=3552366
ovenfor er varespecifikationen website

nu, i tal er det tid for mig at opgradere min pc, så .... Jeg vil gerne købe et par 2x2GB ram ... men jeg dont kende som en jeg havde brug for at købe ....
selv om det siger hastighed understøttet er PC2 5300 .... men kan jeg stadig købe noget lignende dette: <4GB kit (2GBx2) / 240-pin DIMM / DDR2 PC2-6400 hukommelsesmodul> eller <DDR2 2GB (2x1GB) PC2-6400 800 MHz / Non-ECC CL5 / 240-pin / Unbuffered DIMM /

(Ja, jeg ved, at min vista 32 bit plejer støtte alle 4GB ... men er det dårligt for mig?)

Jeg fandt disse to hernede kan være noget, der er godt for mig lige nu ....
http://www.circuitcity.com/ssm/Kings...oductDetail.do

http://shop3.frys.com/product/5530560

hvoraf den ene er pengene værd .... godt ... eller som en er bedre for min computer ....

plz .... kan nogen hjælpe mig
Old 19. sep 2008, 21:05
Donor-Gruppen

Carbon eller Serverguy Jeg tror gjort opmærksom på mig, at selvom din Vista 32 kan ikke se alle 4 GB er det hele vil se omkring 3,5 hvilket er meget bedre end to. Jeg kan ikke svare på resten, sorry.
Old 19. sep 2008, 21:12
Donor-Gruppen

Det sidste sæt er fint, samt en god pris.

Hurtigere hukommelse bør arbejde i den lavere bus hastighed, så du skal være OK med hastigheden er lidt højere end dit bundkort understøtter.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 +620 W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 20. sep 2008, 00:47
Ny Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Carbon View Post
Det sidste sæt er fint, samt en god pris.

Hurtigere hukommelse bør arbejde i den lavere bus hastighed, så du skal være OK med hastigheden er lidt højere end dit bundkort understøtter.
Det er det, jeg tænkte også .... jo hurtigere den ene er billigere end den ene, der passer til min computer for ..... men har du flere gode forslag?
Old 20. sep 2008, 11:50
Donor-Gruppen

Nej, jeg vil gribe det, hvis det ikke var det Fry's pris Jeg vil sige gå få det ud NewEgg men det er lige så billige som du gerne få den der.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.