![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Haluan pyytää teitä joitakin kysymyksiä muistia RAM-muistia. täällä on tietoa löysin oman tuotteen eritelmässä. enintään tukea: 4 GB (2x2GB) Nopeus tukea: PC2-5300 MB / s Tyyppi: 240 pin, DDR2 SDRAM http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/d...roduct=3552366 edellä on tuote-eritelmän verkkosivuilla Nyt kuva on aika minulle päivittää minun pc niin .... Haluan ostaa pari 2x2GB ram ... mutta i dont osata johon i tarvitaan ostaa .... vaikka se sanoo nopeus tukenut on PC2 5300 .... mutta se voi vielä ostaa jotain tällaista: <4GB Kit (2GBx2) / 240-pin DIMM / DDR2 PC2-6400 muisti moduuli> tai <DDR2 2GB (2x1GB) PC2-6400 800MHz / Non-ECC CL5 / 240-nastainen / Unbuffered DIMM / (Niin, minä tiedän, että vista 32 bit tapana tukea kaikkia 4GB ... mutta se on huono minulle?) Löysin nämä kaksi tänne voisi olla jotain, joka on hyvä minulle juuri nyt .... http://www.circuitcity.com/ssm/Kings...oductDetail.do http://shop3.frys.com/product/5530560 joista yksi on syytä rahat .... hyvin ... tai joista toinen on parempi minun tietokone .... plz .... kukaan voi auttaa minua |
|
| |||
| |||
| Carbon tai Serverguy mielestäni huomautti minulle, että vaikka sinun Näköala 32 ei voi nähdä kaikki 4 GB: n se näkee noin 3,5, joka on paljon parempi kuin kaksi. En voi vastata loput pahoillani. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Että viimeksi on hyvä asia, samoin kuin hyvä hinta. Nopeampi muisti olisi työskenneltävä alempaan linja-autojen nopeutta, niin sinun pitäisi olla OK, joiden nopeus on hieman suurempi kuin mitä emolevy tukee.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| se, mitä ajattelin liian .... nopeampi yksi on halvempaa kuin se, joka vastaa oman tietokoneen liian ..... mutta onko teillä lisää hyviä ehdotuksia? |
|
| |||
| |||
| Ei, I'd tarttua, jos se ei ole Fry hinta I'd sanoa hae se pois NewEgg mutta se on suunnilleen yhtä halpaa kuin haluat päästä siihen.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Quick RAM Question? | ComputerGuy | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 2. Syyskuu 2008 08:52 |
| Auta minua ystävällisesti PC TV vain nopea kysymys | billshepherd | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 2. helmikuu 2008 20:30 |
| Quick kysymys | dmdougie | Rautatavaran Chat | 5 | 18. Joulukuu 2007 07:43 |
| Quick RAM kysymys | Plusi | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 14. marraskuu 2007 14:01 |
| Quick Kysymys | Nexter | Rautatavaran Chat | 1 | 10. lokakuu 2007 14:57 |
| Thread Tools | |
| |