![]() |
|
| |||
| |||
| Just me af of dit RAM zou werken op mijn computer. Heres een link ... http://www.scan.co.uk/Products/Produ...oductID=217959 De computer ik momenteel wilt installeren op een Windows XP Home Edition-computer die draait op een Winfast 760GXK8MC moederbord met een AMD Sempron 3000 + 1.8ghz processor Indien niet, kan iemand wijzen op een beter (cheapish) alternatief? Ik wil het hebben van ten minste 1,5 GB, liefst 2GB. Ik heb al een 512MB stick geïnstalleerd in een van mijn twee RAM-sleuven Thanks:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yep dat RAM-geheugen is perfect voor uw raad en geen slechte prijs, hetzij
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Ontzagwekkend. Hartelijk dank:) |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Snel RAM Vraag? | ComputerGuy | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 2e sep 2008 08:52 |
| Help me alsjeblieft, PC to TV alleen een korte vraag | billshepherd | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | De 2 februari 2008 20:30 |
| Snelle vraag | dmdougie | Algemeen Hardware Chat | 5 | 18 dec 2007 07:43 |
| Quick Vraag | Nexter | Algemeen Hardware Chat | 1 | 10 okt 2007 14:57 |
| Quick question about doing a SLI | dubs89 | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 17e sep 2007 19:24 |
| Thread Tools | |
| |