![]() |
|
| |||
| |||
| Bara undrar om detta RAM skulle fungera på min maskin. Heres en länk ... http://www.scan.co.uk/Products/Produ...oductID=217959 Den dator jag nu vill installera det på en Windows XP Home edition datorn körs på en Winfast 760GXK8MC moderkort med en AMD Sempron 3000 + 1,8 GHz-processor Om inte, kan någon föreslå ett bättre (cheapish) alternativ? Jag vill ha minst 1.5GB, helst 2GB. Jag har redan ett 512-minne installerat i en av mina två RAM-kortplatser Tack:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Japp som RAM-minne är perfekt för din mat och inte ett dåligt pris antingen
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Hemsk. Tack så mycket:) |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Quick RAM Fråga? | ComputerGuy | Processorer, moderkort & RAM | 2 | 2:a sep 2008 08:52 |
| Hjälp mig snälla, PC till TV bara en snabb fråga | billshepherd | Grafikkort & Skärmar | 1 | 2 februari 2008 20:30 |
| Snabb fråga | dmdougie | General Hardware Chat | 5 | 18 december 2007 07:43 |
| Snabb fråga | Nexter | General Hardware Chat | 1 | 10 oktober 2007 14:57 |
| Snabb fråga om att göra en SLI | dubs89 | Grafikkort & Skärmar | 1 | 17:e sep 2007 19:24 |
| Thread Tools | |
| |