![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Jeg fik et lille problem, jeg vil gerne vide, hvad der er bedre / hurtigere Først og fremmest har jeg 1gig ram 400mhz (jeg kender sin kinda lav), men ok Men jeg har 2 sticks af 256 ram 330mhz så jeg vil gerne vide, hvad bedre / hurtigere 1gig 400mhz eller 1,5 gig 330mhz Sorry for mit engelsk håber du kan hjælpe mig tak på forhånd |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nå 1GB ved 400 er hurtigere end 512 MB til 330.
| |||
| |||
| ok ill forsøge at exlain bedre: P Jeg har 1gig 400 MHz RAM nu hvis jeg satte 512MB 330mhz i det min 1gig bliver 330mhz til + 512 MB ekstra så Thats 1,5 gig 330mhz eller 1gig 400mhz, hvad der er hurtigere / bedre? |
|
| |||
| |||
| Tja, hvis det er tilfældet gå for mere hukommelse. Være ærlig din bedste bet ville være at få en anden 1GB på 400mhz. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil ikke anbefale (eller advokat) tilrettelægges forskellige hastigheder på RAM på et bundkort. Jeg vil anbefale imidlertid som Slipend har sagt, bare køber et andet gig af 400mhz ram.
|
| |||
| |||
| så 1,5 gig 330mhz er bedre: P? (Hukommelse) ill købe 1gig når de har penge ^ ^ |
|
| |||
| |||
| Det vil være tilstrækkeligt, indtil du har råd til den nye 1GB opgradere ..... |
|
| |||
| |||
| sorry i kraft readed yours alligevel sætte forskellige hastigheder bør ikke sagen forårsage 1gig vil sænke sin hastighed med 512MB |
|
| |||
| |||
| Citat:
ok tak mange: D |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Looking at købe nye Desktop Ny Advise | Kiehugh | General Hardware Chat | 7 | 12 November 2009 16:25 |
| Kan nogen fortælle mig om et nyt Grapgics kort til min pc? | jcw1 | Grafikkort & Monitors | 14 | 11 November 2009 22:40 |
| Printer Advise please.Best en for at få | ashmehta | Digital Imaging & Printere | 4 | 20. maj 2008 12:38 |
| Behov rådgive pleasebbb | Paul5192 | General Hardware Chat | 5 | 25 november 2007 16:58 |
| Thread Tools | |
| |