![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Minulla on pieni ongelma haluan tietää, mitä on parempi / Faster Ensinnäkin olen 1gig ram 400MHz (i Tiedän sen kinda alhainen), mutta ok Mutta minulla on 2 tikkuja 256 ram 330mhz niin haluaisin tietää whats paremmin / Faster 1gig 400MHz tai 1,5 keikka 330mhz Sorry for my englanti toivoa voit auttaa minua kiitos etukäteen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| No 1Gb 400 on nopeampi kuin 512MB at 330.
| |||
| |||
| ok huonosti yrittää exlain parempi: P Olen 1gig 400 MHz ram nyt jos i asettaa 512MB 330mhz siinä minun 1gig tulee 330mhz on + 512 Mt extra niin thats 1,5 keikka 330mhz tai 1gig 400MHz mitä nopeammin / paremmin? |
|
| |||
| |||
| No jos näin on mennä enemmän muistia. Ollakseni rehellinen paras panos olisi saada toisen 1Gb on 400MHz. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En suosittelisi (tai puolestapuhuja) käyttöönottoa eri nopeuksille ram on emolevyn. Minä suosittelisin kuitenkin, kuten Slipend sanoi, vain ostamalla toinen keikka on 400MHz ram.
|
| |||
| |||
| niin 1,5 keikka 330mhz on parempi: P? (Muisti) huonosti ostaa 1gig kun on rahaa ^ ^ |
|
| |||
| |||
| Se riittää, kunnes sinulla on varaa uuteen 1Gb päivittää ..... |
|
| |||
| |||
| Olen pahoillani, että kuhmu readed sinun tapauksessa laskemisesta différents nopeus ei saisi asian aiheuttaa 1gig alentaa hänen nopeus on 512 Mt |
|
| |||
| |||
| ok kiitos paljon: D |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Haluavat ostaa uusia Desktop Uusi Advise | Kiehugh | Rautatavaran Chat | 7 | 12 marraskuu 2009 16:25 |
| Voiko kukaan kertoa minulle uudesta Grapgics kortti omalla tietokoneella? | jcw1 | Graphics Cards & Näytöt | 14 | 11 marraskuu 2009 22:40 |
| Printer Neuvonta please.Best yhdestä päästä | ashmehta | Digital Imaging & Tulostimet | 4 | 20. toukokuuta 2008 12:38 |
| Tarvitsetko neuvoja pleasebbb | Paul5192 | Rautatavaran Chat | 5 | 25. marraskuu 2007 16:58 |
| Thread Tools | |
| |