![]() |
|
| |||
| |||
| hallo ik heb een klein probleem dat ik wil weten wat er beter / sneller Allereerst heb ik 1gig ram 400MHz (ik weet zijn nogal laag), maar ok Maar ik heb 2 stokken van 256 ram 330mhz dus ik wil weten wat beter / sneller 1gig 400MHz of 1,5 gig 330mhz Sorry voor mijn Engels hoop dat u kan helpen me thanks in advance |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nou 1Gb op 400 is sneller dan 512 op 330.
| |||
| |||
| ok ziek proberen exlain beter: P Ik heb 1gig 400 MHz RAM nu Als ik de 512mb 330mhz in het mijn 1gig zal 330mhz tot + 512mb extra ja thats 1,5 gig 330mhz of 1gig 400MHz wat is sneller / beter? |
|
| |||
| |||
| Nou als dat het geval is ga voor meer geheugen. Eerlijk uw beste weddenschap zou zijn om een andere 1Gb op 400MHz. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik zou niet aanbevelen (of advocaat) de verschillende snelheden van de ram op een moederbord. Ik adviseer echter, zoals Slipend heeft gezegd, alleen de aankoop van een ander optreden van 400MHz RAM.
|
| |||
| |||
| dus 1,5 gig 330mhz is beter: P? (Geheugen) ziek kopen 1gig wanneer geld ^ ^ |
|
| |||
| |||
| Het zal volstaan totdat u zich kan veroorloven de nieuwe 1Gb upgrade ..... |
|
| |||
| |||
| Sorry dat ik dankzij jou toch readed brengen verschillende snelheid moet er niet toe leiden dat de 1gig zal lager zijn snelheid met de 512mb |
|
| |||
| |||
| Citaat:
ok bedankt: D |