![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Jag har ett litet problem som jag vill veta vad som är bättre och snabbare Först av allt vill jag ha 1gig RAM 400MHz (Jag vet att ganska lågt) men ok Men jag har 2 pinnar i 256 RAM 330mhz så jag vill veta vad bättre och snabbare 1gig 400MHz eller 1,5 gig 330mhz Ledsen för min engelska hoppas att ni kan hjälpa mig tack på förhand |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tja 1Gb på 400 är snabbare än 512 på 330.
| |||
| |||
| ok sjuka försöker exlain bättre: P Jag har 1gig 400 MHz RAM nu om jag sätter 512MB 330mhz i det min 1gig blir 330mhz till + 512 extra så thats 1,5 gig 330mhz eller 1gig 400MHz vad som är snabbare / bättre? |
|
| |||
| |||
| Tja, om så är fallet gå till mer minne. Att vara ärlig din bästa insats skulle vara att få en annan 1Gb på 400MHz. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag skulle inte rekommendera (eller advokat) att olika hastigheter i RAM-minne på ett moderkort. Jag rekommenderar dock som Slipend har sagt, bara att köpa en annan spelning på 400MHz RAM.
|
| |||
| |||
| så 1,5 gig 330mhz är bättre: P? (Minne) ill köpa 1gig när har pengar ^ ^ |
|
| |||
| |||
| Det kommer att räcka tills du har råd med det nya 1Gb uppgradera ..... |
|
| |||
| |||
| ledsen att jag hjälp readed er ändå att olika hastighet ska inte ha någon betydelse orsaka 1gig kommer att sänka sin hastighet med 512MB |
|
| |||
| |||
| Citat:
ok tack så mycket: D |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Funderar du på att köpa nya Desktop New Advise | Kiehugh | General Hardware Chat | 7 | 12 november 2009 16:25 |
| Kan någon ge mig råd om en ny Grapgics kort till min dator? | jcw1 | Grafikkort & Skärmar | 14 | 11 november 2009 22:40 |
| Utskriftsvänlig Råd please.Best en att få | ashmehta | Digital Imaging & Skrivare | 4 | 20 maj 2008 12:38 |
| Behöver råd pleasebbb | Paul5192 | General Hardware Chat | 5 | 25 november 2007 16:58 |
| Thread Tools | |
| |