![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Olen seuraavat emolevy: ASUS A7V266-MX, Piirisarjatyyppi: VIA ProSavageDDR KM266, Max nopeus bus: 266 MHz. Olen käyttäen PC3200 256MB 400MHz RAM-muistia, mutta minun koi. Hallitus sanoo tukea enintään 266 MHz (PC2100, PC1600) ...
Nyt kysymys kuuluu seuraavasti: Haluan lisätä 1GB-RAM-muisti, mutta en tiedä, jotka valita PC3200 ja PC2100, syy minun tietokone käyttää 3200 (...), mutta äitini Hallitus ei voi tukea PC3200 (400 MHz) ... Mikä on ero käyttäen 3200 eikä 2100? En ole mestari, joten oikea minulle, jos olen sanonut jotain väärin ![]() Kiitos kaikille, Happy New Year!
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Henkilökohtaisesti id mennä crucial.com ja ajelu kartoittaa ja he kertovat, mitä ram käyttää
|
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Se on taaksepäin yhteensopiva, joten se vain ajaa max nimellisnopeus on emolevy.
|