![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb de volgende moederbord: ASUS A7V266-MX, Chipsettype: VIA KM266 ProSavageDDR, Max snelheid bus: 266 MHz. Ik gebruik een PC3200 256MB 400MHz RAM-geheugen, maar mijn nachtvlinder. bestuur zegt ondersteunen max. 266 MHz (PC2100, PC1600) ...
Nu is de vraag is de volgende: Ik wil toevoegen een 1GB-Ram geheugen, maar ik weet niet welke te kiezen tussen PC3200 en PC2100, want mijn computer is via een 3200 (...), maar mijn moeder bord niet kan steunen PC3200 (400 MHz) ... Wat is het verschil tussen het gebruik van de 3200 in plaats van de 2100? Ik ben geen meester, dus corrigeer me als ik iets verkeerd gezegd ![]() Thank you all, Happy New Year!
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
persoonlijk ID ga naar crucial.com en uitvoeren van een scan en ze zullen u vertellen wat ram te gebruiken
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Het is achterwaarts compatibel, zodat het net zal draaien op de max nominale snelheid van uw moederbord.
|