![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har følgende hovedkort: ASUS A7V266-MX, Brikkesett type: VIA ProSavageDDR KM266, Max hastighet bus: 266 MHz. Jeg bruker et PC3200 256MB 400MHz RAM-minne, men min møll. Styret sier til støtte for maks 266 MHz (PC2100, PC1600) ... Nå spørsmålet er følgende: Jeg vil legge til en 1GB-RAM-minne, men jeg vet ikke hvilken velge mellom PC3200 og PC2100, føre til datamaskinen min er å bruke en 3200 (...), men min mor bord kan ikke støtte PC3200 (400 MHz) ... Hva er forskjellen mellom å bruke 3200 i stedet for 2100? Jeg er ikke en master, så du må korrigere meg hvis jeg sa noe galt ![]() Thank you all, Happy New Year! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| personlig id gå til crucial.com og kjøre en scan og de vil fortelle deg hva ram til å bruke
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er bakoverkompatibel, så vil det bare å kjøre på maks vurdert hastigheten på hovedkortet ditt.