![]() |
|
| |||
| |||
| først og fremmest vil jeg gerne sige hej, jeg har været lang tid læseren, men første gang plakat:) mit største problem er, at Ram jeg har købt tilsyneladende ikke være foreneligt med min gamle væddere. Jeg har et Winfast foxconn bundkort med 4 slots til DDR2 og i manualen står der, at jeg kan komme til en max på 8GB. Jeg har 2X1gb DDR2 667 MHz Elixir. Jeg har købt 2X512 DDR2 667 MHz Syncon. hvis jeg sætte dem alle sammen min pc plejer boot, I cant engang få så vidt accesing BIOS. Jeg har også testet min ram med 2X512 DDR2 667 MHz Adata. samme problem. hvis jeg sætte dem separat de alle arbejder fint, så ingen af de Ram's er beskadiget. I cant find den nøjagtige model af mit bundkort og i Everest det fortæller mig, Bundkort ID 08/28/2006-C51MCP51-6A61HFKDC-00 enhver ideea af, hvad problemet kunne være apreciated. tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kunne være, at du bruger to forskellige typer RAM. Når du køber RAM, skal du vælge det gerne batterier: du cant lagt to forskellige typer af batterier i samme fjernbetjening. Hvad im siger, er, når du køber ram, købe det hele fra den samme virksomhed.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Faktisk, er der sandsynligvis en nem måde at rette dette. Hvad sandsynligvis sker, er de nye og de gamle RAM bruge forskellige spændinger. Hvis de ikke er for forskellige, kan du skru op for spændingen i BIOS, så de passer til en, der kræver mere strøm.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Motherboard og CPU Kompatibilitet | stecal | General Hardware Chat | 19 | 5 september 2009 08:02 |
| Bundkort / CPU Forenelighed Spørgsmål | robot4x4 | CPU, bundkort og RAM | 2 | 12 juni 2009 13:57 |
| Forenelighed | narkoman | General Hardware Chat | 1 | 5 januar 2008 15:16 |
| Har brug for hjælp med kompatibilitet | Thief | General Hardware Chat | 6 | 2 november 2007 21:36 |
| Forenelighed? | williamson123456 | CPU, bundkort og RAM | 2 | 17. sep 2007 12:27 |
| Thread Tools | |
| |