![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ensinnäkin haluan sanoa hei, olen ollut pitkään lukija, mutta ensimmäistä kertaa juliste:) Suurin ongelma on, että Ram Olen ostanut ilmeisesti ole yhteensopiva vanhan pässien. Olen WinFast Foxconn emolevy, jossa 4 paikkaa DDR2 ja käsikirjassa sanotaan, että voin saada max 8GB. Olen 2x1GB DDR2 667 MHz Elixir. Olen ostanut 2X512 DDR2 667 MHz Syncon. jos laitan ne kaikki yhteen tietokoneeseen tapa käynnistää, i-kirjain erikoiskieli edes siltä osin kuin accesing Bios. Olen myös testannut minun RAM 2X512 DDR2 667 MHz Adata. sama ongelma. jos laitan ne erikseen ne kaikki toimivat hyvin niin kumpikaan Ram: n on vioittunut. i cant find tarkan mallin minun emolevyn ja Everest se kertoo minulle Emolevyyn ID 08/28/2006-C51MCP51-6A61HFKDC-00 kaikki ideea mitä ongelma voitaisiin olisi apreciated. kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Saattaa olla, että käytät kaksi erilaista muistia. Kun ostat RAM, sinun pitäisi valita se, kuten akut: you cant esittää kaksi eri paristot samalla kaukosäätimellä. Mitä IM sanoa on, kun ostat ram, ostaa kaikki samasta yrityksestä.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oikeastaan on luultavasti helppo tapa korjata. Mitä todennäköisesti tapahtuu, on uuden ja vanhan muistia käyttävät eri jännitteitä. Jos ne eivät ole liian erilaisia, voit vääntää käyntiin jännite BIOS vastaamaan, joka vaatii lisää valtaa.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Emolevy ja CPU yhteensopivuus | stecal | Rautatavaran Chat | 19 | 5 syyskuu 2009 08:02 |
| Emolevy / CPU Compatibility Kysymys | robot4x4 | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 12th Jun 2009 13:57 |
| Yhteensopivuus | addikti | Rautatavaran Chat | 1 | 5. Jan 2008 15:16 |
| Tarvitsetko apua yhteensopivuus | Thief | Rautatavaran Chat | 6 | 2. marraskuu 2007 21:36 |
| Yhteensopivuus? | williamson123456 | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 17. Sep 2007 12:27 |
| Thread Tools | |
| |