mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

Ram compatibiliteit op mijn moederbord

Reply

Thread Tools
Old 25 september 2008, 08:16
Nieuw Lid Fractie

Allereerst wil ik zeggen hallo, ik heb al een lange tijd lezer, maar eerste keer poster:)

Mijn grootste probleem is dat de Ram heb ik gekocht lijken niet verenigbaar zijn met mijn oude rammen. Ik heb een Foxconn WinFast moederbord met 4 slots voor DDR2 en in de handleiding staat dat ik kan krijgen tot een maximum van 8GB. Ik heb 2x1GB DDR2 667 mhz Elixir. Ik heb gekocht 2X512 DDR2 667 mhz Syncon. als ik ze allemaal bij elkaar mijn pc gewoon opstarten, i cant get zelfs zover Toegang tot de Bios. Ik heb ook getest met mijn ram 2X512 DDR2 667 mhz Adata. hetzelfde probleem. als ik ze apart ze werken allemaal prima, zodat geen van de Ram's zijn beschadigd. i cant vinden het exacte model van mijn moederbord en in Everest vertelt me
Moederbord ID 08/28/2006-C51MCP51-6A61HFKDC-00

elke ideea van wat het probleem zou kunnen worden zou apreciated.

bedankt
Old 25 september 2008, 08:32
Donor Groep

Kan zijn dat je met behulp van twee verschillende soorten RAM. Wanneer je RAM-geheugen koopt, moet u het als batterijen: you cant twee verschillende typen batterijen in dezelfde afstandsbediening. Wat im zeggen is wanneer je koopt ram, alle het kopen van hetzelfde bedrijf.

Mijn Systeem: Deathstar 1.0 / Uitgeleende MacBook

Processor (s):
Core 2 Quad / Dual-Core
Moederbord:
Nieuwe HP ding / Macbook ding
RAM Geheugen:
4GB DDR2 / 1GB DDR2
Graphics Card (s):
nVidia GeForce 8600GT
Sound Card:
Intel (R) geïntegreerd
Hard Drive (s):
1 TB SATA / Mac 120GB
Optische Drive (s):
Hitachi Blu-ray / Geïntegreerde
Case / PSU:
HP voorraad / Mac Voorraad
Koeling:
Uw standaard radiator en ventilator / Same
Netwerk / Internet:
Intel (R) Integrated / Mac AirPort
Monitor (s):
HP w2408 / Macbook ding
Operating System (s):
Vista SP1 / Mac OS X Leopard (10.5)
Old 25 september 2008, 15:23
Donor Groep

Eigenlijk is er waarschijnlijk een makkelijke manier om dit op te lossen.

Wat waarschijnlijk gebeurt is de nieuwe en oude RAM gebruik van verschillende voltages. Als ze niet zijn te verschillend, kunt u de slinger van de spanning in de BIOS overeenkomen met de een die meer vermogen vereist.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.