![]() |
|
| |||
| |||
| Først av alt jeg vil si hei, jeg har vært lenge leser, men første gang plakat:) Mitt største problem er at Ram jeg har kjøpt ser ut til å ikke være kompatibel med min gamle rams. Jeg har et Winfast foxconn hovedkort med 4 spor for DDR2 og i manualen står det at jeg kan få til en max av 8GB. Jeg har 2x1GB DDR2 667 MHz Elixir. Jeg har kjøpt 2X512 DDR2 667 MHz Syncon. hvis jeg legger dem sammen PCen wont oppstart, i cant selv komme så langt som accesing BIOS. Jeg har også testet min ram med 2X512 DDR2 667 MHz Adata. samme problemet. hvis jeg legger dem separat de virker bra så verken av Ram blir skadet. jeg skrånende finner nøyaktig modell av mine hovedkort og Everest det forteller meg Hovedkort ID 08/28/2006-C51MCP51-6A61HFKDC-00 noen ideea av hva problemet kan være apreciated. takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan være at du bruker to forskjellige typer RAM. Når du kjøper RAM, bør du velge det som batterier: du skrånende sette to forskjellige typer batterier i samme fjernkontrollen. Hva im sier er når du kjøper ram, kjøpe alt fra samme selskap.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Egentlig er det sannsynligvis en enkel måte å fikse dette. Hva er sannsynlig skjer er den nye og gamle RAM bruke ulike spenninger. Hvis de ikke er altfor ulike, kan du sveiv opp spenning i BIOS for å matche en som krever mer strøm.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hovedkort og CPU Compatibility | stecal | General Hardware Chat | 19 | 5 september 2009 08:02 |
| Hovedkort / CPU Compatibility Spørsmål | robot4x4 | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 12 juni 2009 13:57 |
| Kompatibilitet | stoffmisbruker | General Hardware Chat | 1 | 5 januar 2008 15:16 |
| Trenger du hjelp med kompatibilitet | Thief | General Hardware Chat | 6 | 2 november 2007 21:36 |
| Kompatibilitet? | williamson123456 | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 17nde sep 2007 12:27 |
| Thread Tools | |
| |