![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg opgraderede min RAM 18 måneder siden (jeg har Thinkpad T42 med 512GB, sætte ekstra 1GB OCZ PC2700), og det fungerede fint indtil i går. I går min laptop ikke vil starte, når jeg fjernede de ekstra RAM det fungerer normalt. Nogen idéer, hvad skal jeg gøre? Marta |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lyder ligesom OCZ RAM gik dårligt. RMA det, hvis det stadig er i garanti.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| OCZ tilbyde en levetid garanti Du kan udfylde et RMA billet HER De bør vende tilbage til dig inden 24hrs eller måske før
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Wireless problem med ThinkPad R400 | sagheer | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 14 juni 2009 15:27 |
| I Need genoprettelseskonsollen Disk for en IBM Thinkpad A31 | caselles206 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 15 april 2009 11:44 |
| Alle ved hvor Download Access IBM-knap på en IBM Thinkpad? | caselles206 | General Software Chat | 1 | 14 april 2009 15:29 |
| Ingen lyd på min Thinkpad T61P | LandW0215 | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 3 | 20 januar 2009 08:27 |
| HD Manglende? | Kartoffel | Drives & flytbare medier | 6 | 17 august 2007 19:38 |
| Thread Tools | |
| |