![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Jeg oppgraderte min RAM 18 måneder siden (jeg har Thinkpad T42 med 512GB, legger ytterligere 1GB OCZ PC2700), og det var i arbeid helt fint fram til i går. _RGYD Min laptop ikke ville starte, bare når jeg fjernet den ekstra RAM det var å jobbe som normalt. Noen ideer hva bør jeg gjøre? Marta |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Høres ut som den OCZ RAM gikk dårlig. RMA den hvis den fortsatt i garanti.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| OCZ tilbyr en levetid garanti Du kan fylle ut et RMA billett HER De burde komme tilbake til deg innen 24 timer eller kanskje snarere
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Trådløst problem med ThinkPad R400 | sagheer | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 14 juni 2009 15:27 |
| Jeg trenger gjenopprettingskonsollen disk for en IBM Thinkpad A31 | caselles206 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 15 april 2009 11:44 |
| Alle som vet hvor Download Access IBM-knappen på en IBM Thinkpad? | caselles206 | General Software Chat | 1 | 14 april 2009 15:29 |
| Ingen lyd på for min Thinkpad T61P | LandW0215 | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 3 | 20 januar 2009 08:27 |
| HD Failure? | Potato | Drivere og flyttbare medier | 6 | 17 august 2007 19:38 |
| Thread Tools | |
| |