![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, Jag uppgraderade min RAM 18 månader sedan (jag har Thinkpad T42 med 512GB lägga ytterligare 1GB OCZ PC2700) och det fungerade alldeles utmärkt fram till igår. Igår min bärbara dator inte vill starta, bara när jag tagit bort ytterligare RAM det fungerar normalt. Alla idéer vad ska jag göra? Marta |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Låter som det OCZ RAM gick dåligt. RMA den om den fortfarande är i garantin.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| OCZ erbjuda en livstid garanti Du kan fylla i en RMA-biljett HÄR De bör komma tillbaka till dig inom 24 timmar eller kanske förr
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Trådlöst problem med ThinkPad R400 | sagheer | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 14 juni 2009 15:27 |
| Jag behöver Recovery Disk för en IBM Thinkpad A31 | caselles206 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 15 april 2009 11:44 |
| Alla vet var de kan Download Access IBM-knappen på en IBM Thinkpad? | caselles206 | General Software Chat | 1 | 14 april 2009 15:29 |
| Inget ljud på min Thinkpad T61P | LandW0215 | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 3 | 20 januari 2009 08:27 |
| HD misslyckande? | Potatis | Drives & Removable Media | 6 | 17 august 2007 19:38 |
| Thread Tools | |
| |