![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har lige fået en pc med dette bundkort .... http://www.intel.com/design/motherbd/rg/ I øjeblikket har 128 MB RAM i det men selvfølgelig vil jeg gerne opgradere. Hvad ville du anbefale? Jeg har et budget på £ 30 max.Tak. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Noget lignende dette RAM vil gøre godt.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| DDR200/DDR233 længe har tidligere været forældet selv for ældre computere, og det er så sjælden endda 256MB af det sælger for næsten $ 100 på de fleste amerikanske leverandører. Jeg kan ikke forestille mig ville det være bedre derovre. Ikke umagen værd.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| At bestyrelsen støtter DDR266, hvilket jeg er knyttet til. |
|
| |||
| |||
| Ah, endsige derefter. Mente, at det sagde DDR233.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Yea, jeg var nødt til at gå tilbage og tjekke jeg fået det på plads |
|
| |||
| |||
| Cheers guys. At 1GB er, hvad jeg vil gå til |