![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen juuri saanut pc tämän emolevyn .... http://www.intel.com/design/motherbd/rg/ Tällä hetkellä se on 128 Mt RAM siinä mutta tietenkin haluaisin päivittää. Mitä suosittelette? Olen talousarvio £ 30 max.Kiitos. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jotain tämä RAM tekee hyvin.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| DDR200/DDR233 on jo kauan ollut vanhentunut myös vanhemmissa tietokoneissa ja se on niin harvinainen jopa 256 Mt se myy lähes 100 dollaria enintään US toimittajia. En voi kuvitella, että olisi yhtään parempi tuolla. Ei vaivan arvoista.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Että hallitus tukee DDR266, joka on mielestäni liittyy. |
|
| |||
| |||
| Ah, puhumattakaan sitten. Oletettavasti se sanoi DDR233.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| Kyllä, minun täytyi palata takaisin ja tarkistaa sain oikein |
|
| |||
| |||
| Cheers kaverit. Että 1GB on mitä I'll mennä |