![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb zojuist een PC met dit moederbord .... http://www.intel.com/design/motherbd/rg/ Op dit moment heeft 128mb ram in maar uiteraard wil ik om te upgraden. Wat zou u adviseren? Ik heb een budget van £ 30 Max.Bedankt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zoiets als dit RAM zal goed doen.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| DDR200/DDR233 is al lang verleden achterhaald zelfs voor oudere computers en het is zo zeldzaam zelfs 256mb van het verkoopt voor bijna $ 100 bij de meeste Amerikaanse leveranciers. Ik kan me niet voorstellen zou het beter daar. Niet de moeite waard.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Dat bord ondersteunt DDR266, dat is wat ik gekoppeld. |
|
| |||
| |||
| Ah, never mind dan. Dacht dat zei DDR233.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Ja, ik had om terug te gaan en controleer ik heb het recht |
|
| |||
| |||
| Cheers jongens. 1gb dat is wat ik zal gaan |