![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har nettopp fått en pc med dette hovedkortet .... http://www.intel.com/design/motherbd/rg/ Foreløpig har 128 MB RAM i den men tydeligvis jeg vil oppgradere. Hva ville du anbefale? Jeg har et budsjett på 30 pund max.Takk. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Noe sånt som dette RAM vil gjøre det bra.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| DDR200/DDR233 har lang fortid er foreldet selv på eldre datamaskiner og det er så sjeldne selv 256MB av den selger for nesten $ 100 til de fleste amerikanske leverandører. Jeg kan ikke tenke det ville være noe bedre der borte. Ikke verdt innsatsen.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| At styret støtter DDR266, som er det jeg er knyttet til. |
|
| |||
| |||
| Ah, never mind da. Trodde det sagt DDR233.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Det stemmer, jeg måtte gå tilbake og se Jeg fikk den rett |
|
| |||
| |||
| Skål folkens. At 1GB er hva jeg skal gå for |