![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har just fått en dator med detta moderkort .... http://www.intel.com/design/motherbd/rg/ För närvarande har 128 MB RAM-minne i det men naturligtvis jag vill uppgradera. Vad skulle ni rekommendera? Jag har en budget på £ 30 max.Tack. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Något liknande den här RAM-minne kommer att göra också.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| DDR200/DDR233 länge har tidigare varit föråldrat även för äldre datorer och det är så sällsynt med 256 MB det säljer för nästan 100 dollar på de flesta amerikanska leverantörer. Jag kan inte tänka mig att det skulle vara bättre där. Inte värt mödan.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Denna styrelse stöder DDR266, som jag länkat till. |
|
| |||
| |||
| Ah, för att inte tala sedan. Trodde att det sa DDR233.
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
|
| |||
| |||
| Ja, jag var tvungen att gå tillbaka och kontrollera Jag har det rätt |
|
| |||
| |||
| Skål grabbar. Det 1gb är vad jag går för |