![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| I korvasi RAM minun PC muutama kuukausi sitten, jossa on Transcend 2GB 240-Pin DDR2 SDRAM DDR2 800 (PC2 6400) joka EVGA AM2 NVIDIA nForce 590 SLI MCP ATX AMD emolevy. Tietokoneessa kaatuvan, kun pelaan uudempi videopeli tai kun suoritat stressitesti että RAM-muistia. Pitäisikö minun korvata RAM uudelleen tai minun pitää vaihtaa ajoituksen asetukset? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sinun pitäisi mennä BIOS ja varmista, että RAM Jännite on asetettu 1.8v ja 1.9v Voit tehdä tämän joko painamalla F10 tai Poista käynnistyksen
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jep, tarkista jännitteet ja aikataulu on määritelty, mitä se sanoo puolella RAM tikkuja tai valmistajien verkkosivuilla.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Flash ongelma? tai jotain muuta? Firefox kaatuu | ehsankhan | Web-selaimet ja FTP Clients | 0 | 4th Jun 2009 14:44 |
| Satunnainen kaatuu, Ehkä Userinit.exe, cannot figure out ongelma | Anders | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 12 | 19. toukokuuta 2009 17:03 |
| Mikä aiheuttaa kaatuu? | smackimus | Rautatavaran Chat | 1 | 1. Sep 2008 23:38 |
| Software aiheuttaa PC mennä sekaisin? | SophieCella | General Software Chat | 3 | 9. Jun 2008 23:36 |
| Uusia faneja aiheuttaa seisokit | revorocks | Kotelot & Virtalähteet | 1 | 3. Jan 2008 12:11 |
| Thread Tools | |
| |