![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg erstattet RAM i PC-en for noen måneder siden med en Transcend 2GB 240-Pin DDR2 SDRAM DDR2 800 (PC2 6400) til en EVGA AM2 NVIDIA nForce 590 SLI MCP ATX AMD Hovedkort. PCen vil krasje når jeg spiller en nyere spill eller når jeg kjører en stress test på RAM. Bør jeg skifte RAM på nytt, eller bør jeg endre tidspunktet innstillinger? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du bør gå inn i bios og sørg for at RAM Spenning er satt på 1.8v eller 1.9v Gjøre dette ved å enten trykke F10 eller Slett ved oppstart
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, sjekk spenning og nytt er sett på hva det står på siden av RAM pinner, eller på produsentens nettside.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Flash-problem? eller noe annet? Firefox krasjer | ehsankhan | Nettlesere & FTP Clients | 0 | 4 juni 2009 14:44 |
| Tilfeldig krasjer, Kanskje Userinit.exe, kan ikke finne ut av problemet | Anders | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 12 | 19 mai 2009 17:03 |
| Hva som forårsaker dette krasjer? | smackimus | General Hardware Chat | 1 | 1ste sep 2008 23:38 |
| Programvare forårsaker PC for å gå haywire? | SophieCella | General Software Chat | 3 | 9 juni 2008 23:36 |
| Nye fans forårsaker nedstenginger | revorocks | Bærevesker & Strømforsyning | 1 | 3 januar 2008 12:11 |
| Thread Tools | |
| |