![]() |
|
| |||
| |||
| Jag ersatte RAM i min dator för några månader sedan med ett Överskrider 2GB 240-Pin DDR2 SDRAM DDR2 800 (PC2 6400) till en EVGA AM2 NVIDIA nForce 590 SLI MCP ATX AMD Motherboard. Datorn kommer att krascha när jag spelar en nyare videospel eller när jag kör ett stresstest på RAM. Ska jag byta ut RAM igen eller ska jag ändra tidpunkten inställningar? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du bör gå in i BIOS och se till att ditt RAM Spänning är inställd på 1.8V eller 1.9v Gör detta genom att antingen trycka på F10 eller Radera vid start
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Japp, kontrollera spänning och tider är inställd på det som står på sidan av RAM-minnen, eller på tillverkarens webbplats.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Flash problem? eller något annat? Firefox kraschar | ehsankhan | Webbläsare & FTP Klienter | 0 | 4 juni 2009 14:44 |
| Random kraschar, kanske Userinit.exe, enkelt inte på de problem | Anders | Virus, spionprogram och säkerhet | 12 | 19 maj 2009 17:03 |
| Vad orsakar den kraschar? | smackimus | General Hardware Chat | 1 | 1:a sep 2008 23:38 |
| Software orsakar PC gå OBERÄKNELIG? | SophieCella | General Software Chat | 3 | 9 juni 2008 23:36 |
| Nya fläktar orsakar stopp | revorocks | Cases & Power Supplies | 1 | 3 januari 2008 12:11 |
| Thread Tools | |
| |