![]() |
|
| |||
| |||
| Min HP Pavilion Desk Top fulgte med Vista (2) 320 gig. harddiske en jeg gætte for opbevaring. Jeg ikke kunne lide Vista på alle det, jeg brugte de andre drev og lægge XP Home på den. Den Ram vises som 3,25 jobs. nu i stedet for de 4 GB, som det gjorde i Vista. Jeg har læst et sted at XP genkender ikke noget langt over 3 GB. hukommelse. så. Jeg fjernede en gig. og det viser nu en endnu 3 jobs. som det skulle. mit spørgsmål er jeg bedre stillet til at have de 4 GB. selv om det kun viser 3,25 jobs. måske nyttig selv om den ikke er fuldt anerkendt? Tak! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Korrekt, 32bit OS ikke kan se alle de RAM, hvis det ikke kan se det, kan det ikke bruge det.
| |||
| |||
| Mange tak for dit hurtige svar! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yea, at Vista skal have været den 64 bit version, og XP 32 bit version, er det sikkert bedst for dig at holde alle 4 GB i maskinen, bare fordi maskinen ikke kan se alle de RAM betyder ikke, det er ikke vil arbejde
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jep, det er fint at lade alle de RAM i maskinen.
|
| |||
| |||
| Tak for de råd Fyre, jeg tror, jeg vil lægge den anden gig. tilbage i. |
|
| |||
| |||
| Ingen problemer.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| 32bit OS kan læse op til 4GB af RAM. men naturligvis det meget afhænger af din hardware. tjekke din hardware kompatibilitet. Deres begrænsning kan være i hardware side. og også kan du allerede kender fordelingen ting af OS, Det vil ikke rigtig give dig alle de RAM tilgængelig. :) |
|
| |||
| |||
| Hej, her er, hvad jeg har det forklarer bedre end jeg kunne ved det. Tak! http://www.officedepot.com/a/product...ktop-Computer/ |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Spørgsmål om Far Cry 2 | hitman0042 | PC & Console Gaming | 12 | 14th Dec 2008 21:20 |
| Jeg har også en RAM spørgsmål | tomthedrummer1992 | CPU, bundkort og RAM | 4 | 6. okt 2008 11:04 |
| Kun et spørgsmål (Om Min PC) | PC WhizzKid | General Hardware Chat | 9 | 6. dec 2007 15:08 |
| En anden RAM spørgsmål! | sturo | CPU, bundkort og RAM | 2 | 10 oktober 2007 09:58 |
| Spørgsmål behage hjælp> _ < | Ria | General Hardware Chat | 3 | 10 april 2007 12:58 |
| Thread Tools | |
| |