![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Oma HP Pavilion Desk Top tuli Vista (2) 320 keikka. kovalevyihin minun arvata varastoitavaksi. I didn't like Näköala ollenkaan niin, olen käyttänyt toiseen asemaan ja laita XP Home sitä. RAM näkyy kuin 3,25 keikat. nyt sijasta 4 keikat kuten se teki Vista. Olen lukenut jostakin, että XP ei tunnista mitään paljon yli 3 keikat. muistia. niin. Olen poistanut yhden keikan. ja nyt näyttää jopa 3 keikat. niin kuin sen pitäisi. kysymykseni on olen parempi olla 4 keikat. vaikka se osoittaa ainoastaan 3,25 keikat. ehkä hyödyllinen, vaikka se ei ole täysin tunnustettu? Kiitos! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oikea, 32bit OS ei voi nähdä kaikki RAM-muistia, jos se ei näe sitä, se ei voi käyttää sitä.
| |||
| |||
| Kiitos erittäin paljon teidän nopeaa, vastaus! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yea, että Vista on 64-bittinen versio ja XP 32-bittinen versio, se on luultavasti paras voit säilyttää kaikki 4 GB, että kone, vain siksi, että kone ei voi nähdä kaikki RAM, ei tarkoita että se ei ole mennä töihin
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jep, se on hyvä lähteä kaikki RAM-muistia laitteesta.
|
| |||
| |||
| Kiitos neuvosta kaverit, luulen asettaa muita keikka. takaisin sisään |
|
| |||
| |||
| Ei ongelmia.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| 32bit OS voi lukea jopa 4 Gt RAM. mutta tietysti on hyvin riippuvainen laitteistosta. Tarkista laitteiston yhteensopivuus. teidän rajoitus voisi olla laitteiston puolella. ja myös ehkä jo tiedätkin jakamista muisto OS, Se ei todellakaan antaa sinulle kaikki RAM saatavissa. :) |
|
| |||
| |||
| Hei, tässä on se, mitä minulla on se kertoo paremmin kuin minä osaisin siitä. Kiitos! http://www.officedepot.com/a/product...ktop-Computer/ |