![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Min HP Pavilion Desk Top fulgte med Vista (2) 320 gig. harddisker en vel for lagring. Jeg hadde ikke liker Vista på alle så, jeg brukte den andre stasjonen og satt XP Home på det. The Ram vises som 3,25 gigabyte. nå i stedet for 4 gigabyte som det gjorde i Vista. Jeg har lest et sted at XP gjenkjenner ikke noe mye over 3 gigabyte. minne. så. Jeg fjernet en gig. og det viser nå en enda 3 gigabyte. som den skal. Spørsmålet mitt er jeg bedre til å ha 4 gigabyte. selv om det viser bare 3,25 gigabyte. kanskje nyttig selv om det ikke er fullt ut anerkjent? Takk!
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Riktig, 32bit OS ikke kan se alle RAM, hvis den ikke kan se den, det kan ikke bruke det.
|
|||
|
|||
|
Tusen takk for rask og svar!
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Det stemmer, det Vista må ha vært 64 bits versjon, og XP 32 bit versjon, er det antagelig best for deg å holde alle 4 GB i maskinen, bare fordi maskinen ikke kan se alle RAM betyr ikke at det ikke skal arbeide
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jepp, det er greit å la alle RAM i maskinen.
|
|
|||
|
|||
|
Takk for råd gutter, jeg tror jeg vil sette de andre gig. tilbake i.
|
|
|
|||
|
|||
|
Ingen problemer.
|
|||
|
|||
|
32bit OS kan lese opp til 4 GB RAM. men som det selvfølgelig svært avhengig av maskinvaren. sjekke maskinvarekompatibilitet. din begrensning kan være i maskinvarekjeden side. og dessuten har du kanskje allerede vet tildeling ting av OS, vil det ikke gi deg alle RAM tilgjengelig.
:) |
|
|
|||
|
|||
|
Hei, her er det jeg har det forklarer bedre enn jeg kunne om det. Takk! http://www.officedepot.com/a/product...ktop-Computer/
|