![]() |
|
| |||
| |||
| Hei folkens, im ny her. Utgangspunktet jeg ønsker å legge til mer minne til datamaskinen min, men im ikke helt sikker på hva jeg skal. Jeg har et Asus P5N32-SLI SE Deluxe hovedkort, jeg har to NVIDIA 7600GT gfx kort, men bare 1 gig minne, som gjør selv noen gamle spill vanskelig å spille. Ive vært på et par nettsteder, men det synes å være alle slags minnebrikker å kjøpe, og im fremdeles ganske ny i dette ting som dette er virkelig min første gode datamaskinen. Så hvis noen av dere kan peke meg i riktig retning på hva du skal kjøpe det ville være stor. (Jeg ønsker å legge til så mye minne som mulig) thx |
|
| |||
| |||
| Din styret tar DDR2-minne opp til en fart på 800, har du 4 spor på board.If din kjører Vista 64 og du vil beholde din 1 gig som jeg antar er i 1 kølle så gå for 2 sticks av 2 gig og 1 av 1 gig problemer er det nødvendig å bli matchet. Du kanskje bedre å legge 4 stokker av matchet 2gig i og selge på singelen stick.Buy en anstendig merke Crucial, Corsair. Hvis du er på XP 32 bit noe over 2 gig er bortkastet og jeg tror det samme for Vista 32 bit. Bare hadde en tanke om hvis du sliter med å spille gamle spill det kanskje noe annet med riggen din, whats the spec. |
|
| |||
| |||
| Vel jeg har ikke vista enda, im kjører xp home at the moment. Hvilke spesifikasjoner er u leter etter nøyaktig? det dxdiag greia? dvs en lang liste |
|
| |||
| |||
| Nei trenger ikke alt på Mo bare å kjøre CPU-Z og etter resultatene. egentlig bare ute etter HDD CPU og hva det er overklokking. re the ram hvis du skal gå til Vista gå med 8 KONSERT men hvis du stikker med XP den håndterer ikke mer enn 2 gig. |
|
| |||
| |||
| Er dette hva du leter etter? Prosessor (er) Antall prosessorer 1 Antall kjerner 1 per prosessor Antall emner 2 (max 2) per prosessor Name Intel Pentium 4 650 Specification Intel (R) Pentium (R) 4 CPU 3.40GHz Pakke Socket 775 LGA Family / Model / Stepping F.4.3 Extended Family / Model F.4 Core Stepping N0 Technology 90 nm Core Speed 3400.3 MHz Multiplikator x busshastighet 17,0 x 200,0 MHz Nominell busshastighet 800.1 MHz Stock frequency 3400 MHz Undervisning sett MMX, SSE, SSE2, SSE3, EM64T L1 data cache 16 kilobyte, 8-way set associative, 64-byte line size Trace cache 12 Kuops, 8-way set associative L2-cache 2048 kilobyte, 8-way set associative, 64-byte line size Chipset & Memory Northbridge NVIDIA nForce4 SLI Intel Edition rev. C1 Southbridge NVIDIA nForce4 MCP rev. A4 Graphic Interface PCI-Express PCI-E Link Width x16 PCI-E Max Link Width x16 Memory Type DDR2 Memory Size 1024 MB Memory Frequency 266.7 MHz (3:4) CAS # Latency (tCL) 4.0 clocks RAS # to CAS # (tRDC) 4 klokker RAS # Precharge (TRP) 4 klokker Cycle Time (Trás) 12 klokker Bank Cycle Time (TRC) 16 klokker System System Manufacturer Alienware System Navn Alienware System S / 12345 N Mainboard Leverandør ASUSTeK Computer Inc. Mainboard Model P5N32-SLI-SE-Deluxe BIOS Leverandør American Megatrends Inc. BIOS Versjon 0302 BIOS Date 07/27/2006 Memory SPD Modul 1 DDR2, PC2-4300 (266 MHz), 512 MB, Micron Technology Modul 2 DDR2, PC2-4300 (266 MHz), 512 MB, Micron Technology Programvare Windows-versjon Microsoft Windows XP Home Edition Service Pack 2 (Build 2600) DirectX Version 9.0c |
|
| |||
| |||
| Beklager for forsinkelsen er det lørdag kone shopping yada, yada, er The P4 ikke den beste for spill. Jeg tror du har rett må du opp ram jeg ville selge 2 512 og putte noe slikt i OCZ 800SR2GK goning til være ca £ 90 og endre CPU for en c2du0. I det øyeblikket du spesifikasjonen ser litt ubalansert. |
|
| |||
| |||
| ok thx mann. Ser ut som im bruke litt penger:) |
|
| |||
| |||
| Ingen bekymring det er det forum det er for. Når yo're klar til å oppgradere stolpe og noen vil gi råd på CPU. |
|
| |||
| |||
| Thats good grush, takk for at du listen til oss. Dens virkelig hjelpe meg om det. Jeg tror vil oppgradere min RAM akkurat nå .. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Spørsmål om Far Cry 2 | hitman0042 | PC & Console Gaming | 12 | 14 desember 2008 21:20 |
| Ram Spørsmål | P5200 | CPUer, Hovedkort & RAM | 8 | 26 nov 2008 11:59 |
| Bare et spørsmål (om min PC) | PC WhizzKid | General Hardware Chat | 9 | 6 desember 2007 15:08 |
| En annen RAM spørsmål! | sturo | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 10 oktober 2007 09:58 |
| Spørsmål kan du hjelpe> _ < | Ria | General Hardware Chat | 3 | 10 april 2007 12:58 |
| Thread Tools | |
| |