![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bare nogle tilfældige RAM spørgsmål.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| lol at læse den igen jeg ser en stavefejl oh well. Anyway tak. Så hvis jeg ønskede at sætte en anden RAM pind i mine søstre computer, vil jeg have for at kontrollere, er, hvilken type RAM det er nemlig DDR eller DDR2 sæt stikket i og gå væk. Ville der være noget andet, jeg ville have lyst til eller gøre, når du installerer den? CG |
|
| |||
| |||
| Type RAM (som du sagde), frekvens, eventuelt tæthed af staven. Én ting om spørgsmål 1, vil den kun fungere, hvis bundkort tage den samme type! |
|
| |||
| |||
| Ikke kun RAM kommer i forskellige typer (DDR, DDR2 osv.), men leveres også i forskellige hastigheder. Du ønsker at få nogle matchede til, hvad du allerede har. Også RAM kan lide at køre i par, så hvis du har altså to 512MBs øjeblikket og ingen ekstra slots det ville være gavnligt at få to 1GBs snarere end blot en og kører en 512 og en 1GB. |
|
| |||
| |||
| Jeg er ny på dette, men selv jeg kender nogle computere er meget kræsne, hvad der vil arbejde, jeg ikke har et svar på dette, men blot en advarsel. |
|
| |||
| |||
| Hvad med tre 1GB sticks? Side bemærkning mine søstre computer har en 1GB stick. CG |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Spørgsmål | ghost001 | Fællesskabet News & Chat | 1 | 27 oktober 2008 12:50 |
| To spørgsmål her | chrismorris730 | General Hardware Chat | 10 | 8 februar 2008 19:14 |
| To spørgsmål! | pvkemail | General Software Chat | 3 | 21. jan 2008 22:25 |
| Spørgsmål | Jase123 | Web Design, Hosting & SEO | 6 | 10th Dec 2007 12:56 |
| Et par spørgsmål om mit ram og CPU | BrucieBonus | CPU, bundkort og RAM | 1 | 12 oktober 2007 14:00 |
| Thread Tools | |
| |