![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bare noen tilfeldig RAM spørsmål.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
Min System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| lol lese den tilbake ser jeg en stavefeil nåvel. Allikevel takk. Så hvis jeg ønsket å sette en annen RAM stick i mine søstre computer alt jeg måtte se på er hvilken type RAM er det f.eks DDR eller DDR2 plugge den i og gå unna. Ville det være noe annet jeg måtte se etter eller gjøre når du installerer det? CG |
|
| |||
| |||
| Type RAM (som du sa), hyppighet, muligens tetthet av pinnen. En ting om spørsmål 1, vil det bare virke hvis hovedkort ta samme type! |
|
| |||
| |||
| Ikke bare RAM kommer i forskjellige typer (DDR, DDR2 osv.) det kommer også i forskjellige hastigheter. Du ønsker å få matchet til hva du allerede har. Også RAM liker å løpe i par, så hvis du har si to 512MBs tiden og ingen ekstra spor det ville være fordelaktig å få to 1GBs stedet for bare en, og kjøre en 512 og en 1GB. |
|
| |||
| |||
| Jeg er ny på dette, men selv jeg vet at enkelte datamaskiner veldig kresen om hva som fungerer, jeg har ikke et svar på dette, men bare en advarsel. |
|
| |||
| |||
| Hva om tre 1GB køller? Side note mine søstre datamaskinen har en 1GB pinne. CG |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Spørsmål | ghost001 | Community News & Chat | 1 | 27 oktober 2008 12:50 |
| To spørsmål her | chrismorris730 | General Hardware Chat | 10 | 8 februar 2008 19:14 |
| To spørsmål! | pvkemail | General Software Chat | 3 | 21 januar 2008 22:25 |
| Spørsmål | Jase123 | Web Design, hosting & SEO | 6 | 10 desember 2007 12:56 |
| Noen spørsmål om min ram og CPU | BrucieBonus | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 12 oktober 2007 14:00 |
| Thread Tools | |
| |