![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen vain korvasi 512 Mt RAM-muistia Äidit 1-vuotias Compac on 2 Gt. Se on nyt niin paljon nopeammin! Voinko siirtää 512mg on ystäviä 6-vuotias e kone kpl, joka on vain 128 megatavua, ja se on uskomattoman hidasta!? Kiitos Rob |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jotta rehellinen vastaus tähän kysymykseen M8 tarvitsemme lisätietoja specs teidän euroalueen sektoreihin kpl ja tiedot on m8s mutta arvata id sanoa teidän euroalueen sektoreihin ram tapana mahtuu 6yo kpl ystäviesi
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Millaisia ram on 512MB ja minkälainen ram on 128MB on, suorita scan kunkin järjestelmän kanssa http://www.crucial.com/ ja sen pitäisi antaa sinulle yksityiskohdat me tarvitsemme. |
|
| |||
| |||
| Uskon, että RAM ystäväsi ja äitisi järjestelmä on oltava sama nopeus (eli 1066mhz, 800MHz ...). |