![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg forsøger at afgøre, hvilke bundkort bruge til mit hjem opbygge som ikke vil blive overclocked eller anvendes til games.I har Intel E5200 CPU og ubeslutsomme på Asus P5KPL-CM eller Foxconn G31MV-K de begge siger, 800 FSB og mit andet spørgsmål er, hvilken type hukommelse Jeg ville få for enten one.I kende mindre Cl og tider er hurtigere moduler, men ikke sikker på, om jeg skulle gå med DDR2 800 PC2 6400 DDR2 667 PC 5300.Just ønsker noget, der vil arbejde med 1.8 volts.Thanks |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| jeg dont tror det vil gøre en stor del af en forskel, om ram naturligvis de 800 er hurtigere, men den CPU kunne bottlenecking det vil jeg også gå til asus men det er min personlige valg ville være en gigabyte en af de 35. chipsæt
| |||
| |||
| Hvis jeg går med Gigabyte bundkort jeg bliver nødt til at finde en med ombord vid da jeg ikke ønsker at føje en dedikeret card.I også tænkte Intel E 5200 ville arbejde for, hvad jeg har brug for? |
|
| |||
| |||
| det burde virke fint, men du ønsker at opretholde en ca 1:1 ratio med CPU FSB og ram hastighed og 667 ville være over 1:1 så selv, der kan blive afhjulpet flaskehalsproblemerne |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad? Det er ikke rigtigt på alle. Men du kan lige så godt få det DDR800 - det handler om den samme pris i de fleste steder.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Nu er jeg virkelig forvirret! Jeg troede, jeg læste, at Intel E 5200 Core 2 Duo har en FSB hastighed på 800. og jeg ville være i stand til at bruge (2x1Gb) DDR2 800 (PC2 6400) modules.I vil bruge Windows XP 32-bit OS der vil begrænse ram til 3.5Gb hvis jeg gå så langt. |
|
| |||
| |||
| Der er en 12.5x multiplikatoreffekter på E5200, er det en virkelig lav FSB, selvom du kørte en virkelig høje ende chip ligesom E8400 med en lav multiplikator og en høj FSB, ville der ikke være nogen "bottlenecking" til stede, fordi intet rører 400mhz uden en overclock disse dage. DDR 667s vil køre ved 333mhz, den E5200 på 200 MHz, så selvom du gjorde, at du ikke ville have et problem. Må ikke bekymre dig om det, tag 800s hvis de er en god pris, men du ikke bekymre dig for meget begge veje.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Tak for hjælpen på ram.Would du tilfældigvis ved noget om kvaliteten af de AsRock G43Twins HD MoBo? |
|
| |||
| |||
| Ikke specifikt, men ASROCK tendens til at gøre smuk anstændigt stuff. Medmindre du vil super super budget Men det meste af tiden kan du få et 35. eller P43 bord temmelig billigt.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Jeg ser det har p43 chip med ombord vid hvilket er hvad jeg søger efter, og for omkring $ 80,00. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ønsker at opbygge en Dual Core System med 2 Phenom 2 X4 955 N Mere Hvad M-BOARD | keithdchild | CPU, bundkort og RAM | 1 | 11 oktober 2009 05:53 |
| Nye system bygge - Ingen visning på Tænd | SockoMr | Grafikkort & Monitors | 5 | 3 marts 2009 18:44 |
| Monitor nr. Signal - Ny Build System | naemair | General Hardware Chat | 2 | 22 februar 2009 20:05 |
| System Spec - Er dette Build God? | Katana | General Hardware Chat | 6 | 14 februar 2009 15:40 |
| Behov Adive på dette system bygge | JonniBravo | General Hardware Chat | 4 | 6. feb 2008 10:40 |
| Thread Tools | |
| |