![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen yrittää päättää, mihin emolevy käyttää kotini rakentaa joka ei Kokonaispistemäärä tai käyttää games.I on Intel E5200 CPU ja ratkaisematon on Asus P5KPL-CM tai Foxconn G31MV-K molemmat sanoa 800 FSB ja Toinen kysymys on se tyyppi muistia minun pitäisi saada joko one.I tietää vähemmän Cl ja ajoitus ovat nopeampia modules mutta ei ole varma, pitäisikö minun mennä DDR2 800 PC2 6400 DDR2 667 kpl 5300.Just haluavat jotain, joka toimii 1,8 volts.Thanks |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| i dont sitä mieltä, että se tekee paljon eroa siitä, ram tietenkin 800 on nopeampi, mutta CPU voitaisiin pullonkauloja se Haluan myös, että asus mutta minun valintani olisi gigatavu jonkin p35 piirisarjoja
| |||
| |||
| Jos lähden kanssa Gigatavu emolevyn I tulee löytää yhdessä laivalla vid koska en halua lisätä omaa card.I myös, Intel E 5200 olisi työtä mitä tarvitsen? |
|
| |||
| |||
| olisi toimivat hyvin, mutta haluat säilyttää noin 1:1 suhde kanssa CPU FSB ja ram nopeuden ja 667 olisi yli 1:1 silloinkin, jotka voivat olla bottlenecked |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mitä? Se ei ole totta ollenkaan. Mutta kuten voitaisiin saada DDR800 - se on suunnilleen sama hinta useimmissa paikoissa.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Nyt olen todella hämmentynyt! Luulin, että olin lukenut, että Intel E 5200 Core 2 Duo on FSB nopeus 800. ja voisin käyttää (2x1Gb) DDR2 800 (PC2 6400) modules.I, jota käytät Windows XP: n 32-bittinen käyttöjärjestelmä, joka rajoittaa ram on 3.5Gb jos lähden siitä, että paljon. |
|
| |||
| |||
| On 12.5x kerrannaisvaikutus on E5200, se on todella alhainen FSB, vaikka olit käynnissä todella huippuluokan sirun kuten E8400, joilla on alhainen kerrannaisvaikutus ja korkean FSB ei olisi "pullonkauloja" läsnä koska mitään koskettaa 400MHz ilman overclock näinä päivinä. DDR 667s kestää klo 333mhz, että E5200 on 200Mhz, joten vaikka et, että ei olisi ongelma. Älä huolehdi siitä, tartu 800s, jos he ovat hyvä hinta, mutta älä huoli liikaa joko tavalla.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| Kiitos avusta annetun ram.Would olet Satun tietämään mitään laatu on AsRock G43Twins HD MoBo? |
|
| |||
| |||
| Ei ole erikseen, mutta ASROCK pyrkii tekemään melko ihmisarvoisen kamaa. Ellei olet menossa super super talousarvion kuitenkin suurimman osan ajasta saat P35 tai P43 aluksella melko halpaa.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| Mielestäni se on p43 siru kanssa laivalla vid mitä olen HAKU ja noin 80,00 dollaria. |