![]() |
|
| |||
| |||
| Ik probeer te beslissen welke moederbord te gebruiken voor mijn huis te bouwen die niet zullen worden overclocked of gebruikt voor games.I hebben de Intel E5200 cpu en besluiteloos over de Asus P5KPL-CM of de Foxconn G31MV-K beiden zeggen 800 FSB en Mijn andere vraag is het type geheugen moet ik voor een van beide one.I weten de minder Cl en tijden modules zijn sneller, maar niet zeker of ik moet gaan met DDR2 800 PC2 6400 DDR2 667 pct 5300.Just wil iets dat zal werken met 1,8 volts.Thanks |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| i dont denk dat het zal veel van een verschil over de ram natuurlijk de 800 is sneller, maar de cpu zou kunnen worden dat het wegnemen van knelpunten Ik zou ook gaan voor de asus, maar mijn persoonlijke keuze zou een gigabyte een van de P35-chipsets
| |||
| |||
| Als ik ga met de Gigabyte moederbord ik zal moeten vinden met een onboard vid want ik wil niet dat het toevoegen van een speciale card.I dacht ook de Intel E 5200 zou moeten werken voor wat ik nodig? |
|
| |||
| |||
| het zou moeten werken, maar u wilt houden over de verhouding 1:1 met FSB CPU en RAM snelheid en 667 zouden worden over de 1:1 dus zelfs dat kan worden bottlenecked |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat? Dat is niet waar te zijn. Maar je kan net zo goed krijgen DDR800 - het is ongeveer dezelfde prijs in de meeste plaatsen.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Nu ben ik echt in de war! Ik dacht dat ik gelezen dat de Intel E 5200 Core 2 Duo heeft een FSB snelheid van 800. en ik zou kunnen gebruiken (2x1Gb) DDR2 800 (PC2 6400) modules.I zal worden met Windows XP 32-bits OS zal beperken tot de ram 3.5Gb als ik ga zo veel. |
|
| |||
| |||
| Er is een 12.5x multiplicatoreffect op de E5200, het is echt een lage FSB, zelfs als je het draaien van een echt high-end chip als de E8400 met een lage multiplier en een hoge FSB, zou er geen "bottlenecks" aanwezig omdat er niets raakt 400MHz zonder overklokken van deze dagen. De DDR-667s draait op 333MHz, de E5200 op 200MHz, dus zelfs als je dat deed je niet zou hebben een probleem. Don't worry about it, pak de 800s of ze een goede prijs, maar maak je geen zorgen te veel ofwel manier.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Bedankt voor de hulp op de ram.Would je weet niets over de kwaliteit van de AsRock G43Twins HD mobo? |
|
| |||
| |||
| Niet specifiek, maar ASROCK neiging om behoorlijk fatsoenlijk spul. Tenzij je gaat super super begroting hoewel het merendeel van de tijd kun je een P35 of P43 boord behoorlijk goedkoop.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Ik zie het de P43 chipset met onboard vid waar is wat ik ben op zoek naar en rond de $ 80,00. |