![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har bare gået og købte 8GB af GeIL Black Dragon RAM til min nye PC, bemærkede den kører på 5-5-5-15. Spurgte en af mine gode venner, der sagde whack det på BIOS til 4-4-4-12 og det vil udføre meget, meget bedre. , Vil det nok, men vil denne skade eller forkorte levetiden af noget? Cheers, Razer. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis det endnu kører på, at bestanden er 5-5-5-15, den eneste måde bør det være muligt at køre dem på strammere tidsplan er at underclock dem som er meningsløst virkelig
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Awesome, jeg er god til at lade tingene alene. Hvis jeg rører det eller ej, jeg formår at bryde den: P |
|
| |||
| |||
|
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har 4GB i denne ram og. Jeg bare ladet det blive ved 5 5 5 15, hvis u vil overclock anyways, kan du prøve at bruge linket mode i bios for CPU og RAM, hvis du har det, men jeg har bemærket, såvel undertiden denne ram doesnt gerne være overclocked overhovedet.
Har du tjekket volt endnu? Da jeg først har installeret det, bios sæt den til 1.9v, men for at timming jeg senere fandt ud fra cpuz at det bør være på 1.8v Jeg har miner på 1.8v nu hele tiden og kører fantastisk. så måske bare droppe volt til, at hvis du kan, bortset fra, at vi havnt købt de bedste ram derude til at gøre sådan noget: ( Mit system: Fred
|
|
| |||
| |||
| Well I cant ændre spænding, da jeg ikke har RAM atm. Butikken har det for "test", så de kan sende mig 8 GB RAM, der virker! Jeg er bare at lade det være. Skam er det kun 4.8 på Windows Experience Index, men alt andet er over 5,6, som jeg er godt tilfreds med:-D Aldrig ændre RAM spænding eller tider, fordi det vil gå boom på mig, har en forbandelse, der siger det. Jeg overclocked mine brødre CPU ved 10MHz, og det virkede ikke før jeg havde det erstattes haha. |
|
| |||
| |||
| Stock er mellem 1,9-2.5v, skal det holdes på 1.9v og kun mere, hvis ustabilitet forekommer eller hvis overclocking @Ozzie82 Du er heldig kan du køre dem på at
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Er en Dragon Build Alle It's Knækæg Up to Be? | zator | General Hardware Chat | 1 | 14 februar 2009 15:47 |
| Timing Issues | icu222much | CPU, bundkort og RAM | 10 | 20th Dec 2008 11:36 |
| Dragon NaturallySpeaking9 (erstatning) | pest79456 | General Software Chat | 3 | 17 november 2008 17:48 |
| Geil Black Dragon hukommelse | fALUKA | CPU, bundkort og RAM | 2 | 14 januar 2008 02:35 |
| Brug for en nice timing / fartplansperiode program | andrewanimation | General Software Chat | 4 | 23 oktober 2007 14:37 |
| Thread Tools | |
| |