![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen juuri mennyt ja osti 8GB on geil Black Dragon RAM minun uusi PC huomannut se kulkee klo 5-5-5-15. Kysytyt hyvä ystäväni, joka sanoi liiskata se BIOSissa 4-4-4-12 ja it'll suorittaa paljon paljon parempi. Se luultavasti mutta tämä vahinko tai lyhentää eliniän mitään? Cheers, Razer. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos se edes toimii osoitteessa, että varastossa on 5-5-5-15, ainoa tapa olisi mahdollista käynnistää niitä tiukemmat ajoitus on underclock ne on turhaa todella
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Mahtavaa, olen hyvä jättää asiat yksin. Jos kosketan sitä tai ei, I'll hallita murtaa se: P |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen 4GB tämän ram ja. Olen juuri se 5 5 5 15, jos u halua overclock anyways, kokeile käyttää linkkiä tilan bios varten suorittimen ja RAM-muistia, jos olet sitä, mutta olen huomannut myös joskus tämän ram doesnt haluavat Kokonaispistemäärä lainkaan.
Oletko tarkistanut volttia vielä? kun i asennettiin se, bios asettaa sen 1.9v mutta että timming i myöhemmin löytyi pois cpuz, että se olisi tehtävä 1.8v olen miinat on 1.8v nyt koko ajan ja on suuri. joten ehkä vain pudottaa volttia, että jos voi, muuta kuin, että me havnt osti paras ram siellä tehdä muun muassa: ( My System: Fred
|
|
| |||
| |||
| No I cant muuttaa jännitteet, koska minulla ei ole RAM atm. Myymälä on sen "testaus", jotta he voivat lähettää minulle 8 keikat RAM-muistia, joka toimii! Olen vain aio jättää sitä. Shame on vain 4,8 Windows Kokemus Hakemisto mutta kaikki muu on yli 5,6, jotka olen hyvin tyytyväinen:-D Älä koskaan muuta RAM jännitteet tai ajoitus, koska se menee puomi minuun on kirous, jossa lukee näin. I Kokonaispistemäärä veljieni CPU on 10MHz ja se ei onnistu, ennen kuin minulla oli se korvasi haha. |
|
| |||
| |||
| Kanta on välillä 1,9-2.5v, se on pidettävä 1.9v ja vain enemmän, jos epävakautta esiintyy tai jos overclocking @Ozzie82 Olet onnekas, voit suorittaa ne, että
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Onko Dragon Rakenna Kaikki On Krakattu enintään olla? | zator | Rautatavaran Chat | 1 | 14th Feb 2009 15:47 |
| Ajoitus | icu222much | CPUs, Emolevyt & RAM | 10 | 20. Joulukuu 2008 11:36 |
| Dragon NaturallySpeaking9 (replacement) | pest79456 | General Software Chat | 3 | 17. marraskuu 2008 17:48 |
| Geil Black Dragon muistia | fALUKA | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 14. Jan 2008 02:35 |
| Tarvitsetko nice ajoitus / ajoitustoiminto ohjelma | andrewanimation | General Software Chat | 4 | 23. lokakuu 2007 14:37 |
| Thread Tools | |
| |