![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb net gegaan en kocht 8GB van Geil Black Dragon RAM voor mijn nieuwe pc, gemerkt dat het draait op 5-5-5-15. Vroeg een goede vriend van mij die zei slaan op de BIOS te 4-4-4-12 en zij zullen voeren veel veel beter.
Het zal waarschijnlijk maar zal deze schade of verkorting van de levensduur van iets? Cheers, Razer. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Als het loopt zelfs op dat het materieel is 5-5-5-15, de enige manier zou het mogelijk moeten zijn om ze op strakkere timing is underclock hen die zinloos is echt
Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
|
|||
|
|||
|
Geweldig, ik ben goed in het verlaten dingen alleen.
Als ik het aanraakt of niet, ik zal weten te breken: P |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ik heb van deze 4gb ram en. Ik liet het op 5 5 5 15, als u wilt overklokken Anyways, probeert met behulp van de link-modus in de bios voor de CPU en RAM, als u dat, maar ik merkte ook soms dit ram doesnt willen worden overclocked op alle.
Heeft u nog volt? Toen ik voor het eerst geïnstalleerd, bios instellen op 1.9v, maar voor dat ik later timming gevonden uit cpuz dat het moet worden op 1.8v Ik heb mijnen op 1.8v nu de hele tijd en loopt geweldig. dus misschien net de druppel volt aan dat als je kan, anders dan dat we havnt kocht de beste ram er te doen zulke dingen: ( Mijn Systeem: Fred
|
|
|
|||
|
|||
|
Well I cant wijzigen van de spanning, aangezien ik niet over de RAM atm. De winkel is het voor "testen", zodat ze kunnen zenden mij 8 optredens van RAM-geheugen dat werkt!
Ik ben gewoon te laten worden. Schande is het maar 4.8 op Windows Experience Index, maar alles anders is dan 5,6 die ik ben ook tevreden over:-D Nooit veranderen de RAM voltages of tijden, omdat het zal gaan hausse op mij, een vloek die zegt ja. Ik overclocked mijn broers CPU door 10MHz en het niet werkte, totdat ik had het vervangen haha. |
|
|
|||
|
|||
|
Voorraad ligt tussen 1,9-2.5v, moet worden bewaard op 1.9v en alleen meer als instabiliteit optreedt of als het overklokken
@Ozzie82 Je geluk kunt u ze op dat