![]() |
|
| |||
| |||
| HP Pavilion zt3000 768MB RAM Windows XP profesional Service Pack 3 Hej! Jeg synes at have alvorlige RAM problemer. Jeg hældte vand på min bærbar for et par dage siden og endelig, når computeren er begyndt at arbejde i går morges, havde jeg til at støde på flere blå skærm fejlmeddelelser. Efter at have set flere af dem, jeg forsøgte at udføre en ordning genoprette og når systemet var at forsøge at genoprette den blå skærm fejl igen og styrtede ned i systemet gendanne. Jeg har ikke været i stand til at gøre en ssytem genoprette siden da (når jeg forsøger at få adgang til det, jeg ser, er et tomt vindue uden valgmuligheder synlige på det). Jeg kørte memtest86 + og fundet flere fejl, så jeg går ud fra sin hukommelse på fejl, men jeg kunne gøre med nogle sagkyndig rådgiver. Også, at der er et problem med Internet Explorer. Det vil ikke start.every gang jeg forsøger at klikke i IE, et budskab åbner i små vinduer, og det automatisk slukker. Fejlmeddelelserne Jeg har modtaget, er følgende: DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL STOP: OX000000D1 (OX00000000, OX00000002, OX00000001, OXF78A481D) PFN_LIST_CORRUPT STOP: OX0000004E (OX00000002, Ox00020F113, OX0002FFCF, OX00000002) MEMORY_MANAGEMENT STOP: OX0000001A (OX00000780, OXC032EF1C, OX81C91F30, OX9960DCC4) PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA STOP: OX00000050 (OXFFFFFFE8, OX00000000, OXBF86BA0C, OX00000000) Win32k.sys - Adresse BF86BAOC base i BF800000, datomærker 48ce513a Jeg vil virkelig sætte pris på din hjælp! Takket meget, Tina |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis Memtest siger du har et hardware problem du har et hardware problem - løsningen på dette punkt er at gå købe nogle nye RAM.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er et hardware problem. Den elektriske modstand mellem komponenter inden for bærbare kabinet der menes at være fast. Vand påvirker dette og gør det muligt løbende at flow, hvor der ikke løbende blev designet til at være. Hardwaren kan ikke forstå, hvorfor dette sker. Det er en lignende effekt til at møde et menneske i en elektrisk stol og smide tænder ham. Hverken den menneskelige eller laptop reagere godt.
Det skal drives ud, batteriet fjernes og varm luft blæses over alle overflader for en dag eller to i et forsøg på at fordampe alle spor af det forurenende stof. Selv da er det ikke sandsynligt, at restituere sig og jeg er ikke sikker på, hvilke komponenter der sandsynligvis vil være egnet til at opbevare, hvis du prøver at få det anbefales. Hvis du er heldig harddisken vil være upåvirket ellers vil du blive afhængig af din seneste sikkerhedskopi. Mit system: Tim
|